.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وام 900 میلیونی خبرنگاران مازندران چه خبر؟


دریا نیوز : یکی از وعده های بر زمین مانده مسئولین استانی که تا بحال کمتر از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی مورد پیگیری و بازخواست قرار گرفته وعده ای مربوط به خود آنهاست ، در بهمن ماه سال گذشته و در آستانه انتخابات دبیر کار گروه رسانه استانداری مازندران اعلام کرده بود : 900 میلیون تومان تسهیلات به خبرنگاران مازندراني پرداخت مي‌شود.

كمال رستمعلي در نشست استاندار مازندران با خبرنگاران مازندراني اعلام کرده بود : پرداخت تسهيلات 900 ميليون توماني به خبرنگاران مازندراني در نخستين كارگروه رسانه در استانداري تصويب شد.

بنا بر آن گزارش، رستمعلي در نشست صميمي استاندار مازندران با حضور بيش از 200 خبرنگار مازندراني با اشاره به اينكه اين كارگروه براي نخستين بار در استان مازندران در راستاي رسيدگي به مسائل و مشكلات خبرنگاران تشكيل شده است افزود: در اين جلسه مقرر شد به 50 دفتر سرپرستي خبرگزاري‌ها، سايت‌هاي خبري و نشريات محلي در استان تسهيلات 10 ميليون توماني خريد تجهيزات پرداخت شود.

وي افزود: همچنين به 200 خبرنگار فعال و مشغول به فعاليت در مازندران نيز تسهيلات دو ميليون توماني خريد لوازم خانگي از طريق بانك‌هاي عامل پرداخت خواهد شد.

رسمتعلي با بيان اينكه سعي بر آن است تا اين تسهيلات از ساده‌ترين راه ممكن در اختيار خبرنگاران قرار گيرد، ادامه داد: نحوه اجرايي شدن اين مصوبه از طريق سه نفر از نمايندگان رسانه‌ها تا پايان هفته آينده اطلاع‌رساني مي‌شود.

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري مازندران حتی قول حل مشكل مسكن خبرنگاران را داده و گفته بود : حل مشكل مسكن خبرنگاران نيز در مرحله بعدي رسيدگي قرار دارد.


بنا بر اظهار فعالین رسانه ای استان ، این وعده ها تا کنون تحقق پیدا نکرده و هیچ اشاره و نشانه ای برای تحقق آن و کمک به رسانه های استان وجود ندارد.

اهالی رسانه بر این باورند اگر هم تاکنون کمکی از استانداری به رسانه ها صورت گرفته باشد باشد اکثر فعالین از آن بی خبر بوده و شاید تحقق بخشی از وعده ها برای نور چشمی ها صورت گرفته باشد و نه چنانچه وعده داده بود برای همه رسانه ها و خبرنگاران استان.

ده میلیون تسهیلات که ابتدا تبدیل به نصف شد و بعد هم بانکهای عامل مانع شدند قصه وامهای دو میلیونی که سر جایش خودش .

گفتنی است "دریانیوز" در گزارشی دو روز پس از نشست استاندار با خبرنگاران با عنوان " نشست هم اندیشی یا انتخاباتی استاندار" به این موضوع پرداخته بود .

با این وجود امیدواریم وعده داده شده از طرف مسئولین استانداری مازندران که نتیجه اطلاع آنها از نیاز مبرم رسانه های استانی به حمایتهای مادی و معنوی برای ادامه و گسترش فعالیت هاست، هر چه زودتر تحقق یابد ؛ زیرا پس از بهره برداریهای تبلیغی صورت گرفته از این وعده ، انجام آن از سوی مسئولین برای رسانه های استان به یک حق تبدیل شده است.

منبع: دریانیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 4 شهريور 1388
1-حرف های استاندار که نزد روسای بانکها ارزشی ندارد ، پس منتظر نمانید 2- وامی که قرار بود پرداخت کنند با بهره بسیار بالا و شرایطی سخت تر از دریافت وامهای مشابه بوده که در نتیجه گرفتن آن هم ارزشی ندارد 3- استاندار تیز هوش در این بین خانه مطبوعات ضعیف و بی اندیشه را بین خود و رسانه ها قرار داده و پشت آنها مخفی شده است که در حال حاضر بسیاری از همکاران خانه مطبوعات را مقصر می دانند 4-افرادی که بایستی وام را بصورت ویژه بگیرند ، گرفتند و بقیه سرکار و به دنبال نخود سیاه 5- خبرنگاران مازندران ضعیف ترین هستند در دریافت حق و حقوق خود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.